7.11.2014

Kto poślubi mojego syna?

Samozwańczy Autorytet znów wśród żywych. Niektórzy z Was po przeczytaniu tego posta mogą sobie pomyśleć:Tyle jej nie było a teraz wraca i się mądruje... Cóż, dzisiaj milutka nie będę a to wszystko z powodu narastającej we mnie irytacji.


Ostatnimi czasy przeżywam kryzys w moim zainteresowaniu skokami narciarskimi. Nie oglądałam ani jednego konkursu Letniego Grand Prix, z wyjątkiem tego w Wiśle i to z opóźnieniem, kiedy to narzekałam na nowy system rozgrywania zawodów. I nawet teraz nie czekam na sezon zimowy z takim zniecierpliwieniem jak to bywało w latach poprzednich. Ponownego odrodzenia tej ekscytacji nie ułatwia mi wszechobecna, czyhająca na każdym kroku,  portalu a nawet telewizji śniadaniowej sprawa dziewczyny dla Maćka Kota. Naprawdę lubię tego skoczka za jego determinację i ambicję ale czy koniecznym jest rozgłaszanie jego rozterek miłosnych i to na coraz szerszym forum? Maciek może się podobać- a właściwie podoba się wielu fankom skoków narciarskich...i nie tylko. I mam wrażenie, że nie potrzebuje on dodatkowej rekomendacji czy promocji. Trochę to słabe. Zwłaszcza, że w udzielanych przez siebie wywiadach podaje dość sprzeczne informacje. Tu mówi, że jest wyjątkowo wybredny i nie może znaleźć swojego ideału a innym razem, że jest nieśmiały w stosunku do kobiet. Raz macho - raz ideał teściowej? Abstrahując od tego, że irytuje go mówienie o nim jako "ładnym chłopaku". Zakopiańczyk czuje się już dojrzałym mężczyzną, co jednak nie zmienia faktu, że cała ta akcja "Kto poślubi Macieja Kota?" jest trochę dziecinna.

Kącik dla bardziej zainteresowanych:
http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/kto-poslubi-macka-kota-szulim-farna-czy-brodka,148275.html
http://ofsajd.onet.pl/newsy/ciacho-skokow-narciarskich-szuka-dziewczyny/0f0hb

Na koniec chciałabym tylko zaanonsować, iż nie wylewam tu swoich żali z powodu że raczej nie jestem w typie Macieja.... Czas na podkochiwanie się w chłopakach z telewizora mam już za sobą;D

Cytat Z Innej Beczki:
"Zrobię ci selfie." Mariusz T.

Brak komentarzy: